Je možné šaty někde vyzkoušet?

Šaty, které jsou uvedeny na eshopu "skladem" si můžete ihned vyzkoušet na naší prodejne v OC FUTURUM v Ostravě. Můžete si také šaty objednat přímo na prodejnu. Po - Ne 9 - 19 hod.

 

Cena šatů představuje cenu prodejní nebo za půjčení?

Veškeré ceny na našem eshopu jsou ceny prodejní.  Na našem eshopu neumožňujeme pujčování šatů.

 

Jak je možné, že šaty jsou tak levné?

Jsme oficiálním dovozcem značky GK, na požádání můžeme předložit certifikát. Nízké ceny si můžeme dovolit, protože jsme přímým dovozcem bez jiných mezičlánků, které si obvykle přidávají na zboží vysoké marže.

Jelikož jsme dovozce, zboží Vám zašleme a budeme fakturovat z ČR. Mnozí prodejci nechvávají zaslat zboží přímo ze zahraničí zákazníkovi, který pak musí platit clo, DPH a projít si nepříjemným celním řízením.  Tomu všemu se u nás vyhnete.

 

Mohu zboží vrátit pokud nebudu spokojen/a a bude mi proplaceno poštovné?

Ze zákona máte nárok zboží do 14 dnů vrátit. Pokud bude zboží nepoužité, vrátíme Vám celou částku + poštovné, které je u nás na e-shopu nejnižší (více informací v obchodních podmínkách).

V případě, že zboží bude nést známky používání jsme nuceni naúčtovat Vám poplatky spojené s uvedením zboží do původního stavu.

 

Mohu zboží vyměnit pokud mi nesedne velikost?

Ano, šaty může samozřejmě vyměnit.  Poskytujeme službu DPD, kdy kurýr k Vám přijede a vyzvedne staré šaty a zároveň přiveze šaty nové. Cena služby je 80 Kč. Pokud chcete šaty vyměnit kontaktujte nás co nejdříve, aby se zachovala 14 denní lhůta na vrácení šatů. 

 

Kolik zaplatím za poštovné?

 Aktuální ceník poštovného naleznete v sekci Doprava

 

Zasíláte zboží do SR?

Ano zasíláme. Stačí vložit zboží do košíku  a postupovat dle instrukcí.  

 

Jaká je dodací lhůta zboží?

 U zboží, které máme na skladě odesíláme v daný den, nejpozději na druhý den. U ostatního zboží, které skladem není je vždy uvedena informace o délce dodací lhůty. Jedná se zpravidla o 10 - 14 dnů. Počítejte také ale s prodlevou ze strany dopravce.

 

V balíčku chyběla faktura, jak ji mohu získat? 

Abychom šetřili české lesy, rozhodli jsme se připojit k ostatním organizacím, které faktury zasílají pouze elektronicky. Fakturu obdržíte na svůj e-mail, nebo si ji můžete stáhnout po přihlášení ke svému účtu.

 

Jak se přihlásím ke svému účtu?

Nejprve se musíte zaregistrovat. Registrace přináší řadu výhod, například můžete sledovat, co se děje s vaší objednávkou. Registraci můžete provést kliknutím na odkaz registrovat se a dále budete postupovat dle instrukcí. Při další návštěvě stačí kliknout na odkaz přihlásit se a zadat přihlašovací údaje. Registraci lze také provést přímo při vytváření objednávky.

 

Jak správně vybrat velikost šatů?

U každých šatů a také v levém informativním sloupci naleznete tabulku velikostí a také podrobný popis, jak se správně změřit, abyste vybrala správnou velikost.

Při výběru velikosti závisí o jaký typ šatů se jedná, jestli na šněrování - v takové případě se ještě šaty dají přizpůsobit postavě. Jestli jsou uplné či volné, podle toho zohledníme rozměry  přes boky. U volnějších šatů tento rozměr není nutný.

dle našich zkušeností je rozhodující je především rozměr přes prsa a pokud si nejste jistá objednejte raději menší než větší číslo. 

Podrobnější ifnormace o tom, jak vybrat správnou velikost, naleznete zde.

 

Zasílate k šatům spodničku?

Součástí šatů není nikdy spodnička, tu je nutné zakoupit zvlášť. Spodničky se vybírají u šatů v případě, že chcete docílit bohatého efektu sukně. Rádi Vám s výběrem poradíme, neváhejte nás kontaktovat.