Reklamace / vrácení či výměna zboží

 

Vrácení zboží

Při nákupu zboží z internetového obchodu máte dle zákona, 14 denní lhůtu od obržení zboží, nárok na jeho vrácení. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás prosím nejprve na email info@svetsatu.cz

 

Zboží poté zašlete na adresu:

Svět šatů s. r. o.

5. května 1534, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
 
Přiložte prosím průvodní dopis s požadavkem na vrácení částky spolu s číslem účtu a s fakturou, kterou jsme Vám zaslali elektronicky v e-mailu. Zboží nezasílejte na dobírku, balíček nebude akceptován!
 

Výměna zboží

Pokud zboží nechcete přímo vrátit, ale rádi byste je vyměnili například za jinou velikost, kontaktujte nás na e-mail info@svetsatu.cz. Napište nám do e-mailu číslo Vaší objednávky, jaké zboží byste si přáli vyměnit a za jaké.

Nabízíme Vám službu kurýra, kdy kurýr přijede k Vám, vyzvedne od Vás zboží a zároveň přiveze zboží nové. Tato služba stojí 80 Kč. Nemusíte však chodit na poštu a vypisovat žádné lístky, kurýr bude mít sebou vše připravené.  Vy jen zboží zabalíte do balíčku či obálky. Počítejte však s tím, že pokud budete chtít šaty vyměnit např. za jinou velikost, která nebude aktuálně skladem, dodací lhůta se může protáhnout o dalších 10 - 14 dní.

Zboží můžete samozřejmě také zaslat poštou na adresu:

Svět šatů s. r. o.

5. května 1534, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
 
Přiložte prosím průvodní dopis s požadavkem na výměnu a fakturu, kterou jsme Vám zaslali elektronicky v e-mailu. Zboží nezasílejte na dobírku, balíček nebude akceptován!

 

Reklamace

V případě reklamace nás prosím nejprve kontaktujte na e-mail info@svetsatu.cz

 

Zboží poté zašlete na adresu:

Svět šatů s. r. o.

5. května 1534, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
 
Přiložte prosím průvodní dopis s popisem vady a s fakturou, kterou jsme Vám zaslali elektronicky v e-mailu. Zboží nezasílejte na dobírku, balíček nebude akceptován!
 
Od obdržení zboží běží 30-ti denní lhůta, během které Vaši reklamaci budeme řešit.  Budeme se ovšem snažit reklamaci vyřídit co nejdříve.
 

Podrobnější informace o reklamaci naleznete v Obchodních podmínkách, konktrétně v bodě 6.